Muzyka w reklamie TV | Instytut Muzykologii Uniwersytetu Wrocławskiego 

Muzykologia

Organizacja

Studenci

Rekrutacja

Varia

Muzyka w reklamie telewizyjnej


Noc Humanistów 17/18 maja 2014. Instytut Historyczny Uniwersytetu Wrocławskiego, ul. Szewska 49. 21.00-22.00, mgr Izabela Baron, Katedra Muzykologii, sala nr 240.

Muzyka w reklamie należąca do gatunku muzyki telewizyjnej, może mieć o wiele większe znaczenie dla przekazu, niż tylko oddziaływanie na sferę emocjonalną telewidza – może zatrzymać przy odbiorniku na dłuższą chwilę, wywołać skojarzenie z marką i wypromować jakiś utwór czy artystę. Warstwę muzyczną reklamy stanowić może: sfragmentaryzowana muzyka popularna, na czele z aktualnymi hitami z list przebojów, szeroko pojęta muzyka rozrywkowa, poważna oraz pochodząca ze stocków . Referat omawia funkcje, rodzaje i znaczenie muzyki dla komercyjnej reklamy telewizyjnej.

Aktualizacja: 27.01.2016

Muzyka w reklamie TV | Instytut Muzykologii Uniwersytetu Wrocławskiego
Zobacz wydarzenia z roku: